Clicky

Veel gestelde vragen





Wat is het rekeningnummer van de club ?

Het rekeningnummer van de club is BE78 0016 8598 5086.




Wat is een seizoen in tennis / padel ?

Het seizoen loopt van 1 april t.e.m. 31 maart van het daaropvolgend jaar.



Hoe werken de verschillende abonnement formules ?

  • Padel jaar : buiten padel spelen van 1/4 tem 31/3 het volgende jaar
  • Tennis zomer : buiten tennis spelen van 1/4 (verlichting tot 30/9) én binnen van 1/4 tem 31/08
  • Tennis winter : binnen tennis spelen van 1/9 tem 31/3 het volgende jaar
  • Tennis jaar : buiten en binnen tennis spelen van 1/4 tem het volgende jaar
  • Combo jaar : buiten en binnen tennis spelen én buiten padel spelen van 1/4/24 tem het volgende jaar




Hoe kan ik een terrein reserveren

Je gaat naar de website van tennis Vlaanderen.
Klik op “terreinen”.
Daarna vul je een login (lidnummer) en wachtwoord in.
Er opent zich een scherm. Afhankelijk van je abonnement kan je boeken ‘outdoor’, ‘indoor’ of ‘tc onledemolen’.
Je gaat op een groen vak staan en boekt het uur. Duid steeds alle spelers aan.
Kun je een speler niet aanduiden, dan heeft deze speler geen toestemming om te reserveren.



Ik weet mijn paswoord niet meer

Je gaat naar de website van tennis Vlaanderen.
Klik op “Inloggen” rechts bovenaan het scherm.
Daarna vul je een login (lidnummer) in en druk op “wachtwoord vergeten”.

Normaal krijg je dan een e-mail met je paswoord.

Krijg je geen e-mail, dan is uw e-mailadres bij ons niet gekend.
Stuur dan snel een mailtje met uw e-mailadres en uw naam naar info@tprumbeke.be

Na de aanpassing moet je de procedure herhalen.

De club kent de paswoorden van hun leden niet. Het geeft dus geen zin ons op te bellen.





Wat doe je bij een ongeval?

Je gaat naar hier op de website en vult het formulier volledig in. Volg de instructies wat je moet doen met de documenten. Deze staan ook op de website.



Hoe kun je een attest voor de opvang van -12 jarigen opvragen?

Je gaat naar hier op de website en vult het formulier volledig in. Het attest wordt in de inkom van het gebouw in het blauwe bakje aan de computer gelegd.



Je verlichtingskaart is stuk. Je bent ze verloren. Wat doe je?

Stuur een e-mail naar info@tprumbeke.be en vraag een nieuwe. De oude kaart wordt in de grijze brievenbus in de inkom gedeponeerd.



Je krijgt de nieuwsbrieven van de club niet.

Zend een e-mail met het adres naar de secretaris info@tprumbeke.be



Aanvaarden wij sport- en cultuurcheques ?

Vanaf 1 juli 2016 worden geen sport- en cultuurcheques meer aanvaard




Documenten van het ziekenfonds/teruggave deel van het lidgeld of kampgeld

De meeste ziekenfondsen geven een deel van jet lidgeld of kampgeld terug.
Je kan je document van het ziekenfonds met je naam erop deponeren in de grijze brievenbus aan het secretariaat ( in de inkom).
Nadat het ingevuld is, vind je het terug in het blauwe bakje aan de computer in de inkom.




Een terrein huren als niet-lid of een lid speelt met een niet-lid

Je kan een aanvraag doen via mail : info@tprumbeke.be of via het contactformulier .